Sunday, June 24, 2007

Larga-larga

(Warning: I won't be posting any english translations here. Just read if you can understand the dialect. Some words may not be even understandable because they are not used in the normal conversations.)

Mularga na pud ko ugma padulong sa Manila. Kadaghan na man ko gabalik-balik didto karong tuiga. Kalaay baya sa kinabuhi didto. Bisan tuod ug naa ko dapit sa Malate naka check-in, di man gyud ko malingaw. Bisan pa sad sa kadaghan sa mga suga nga madanihon, ug sa mga tawo nga usahay mahimuot na lang ko sa ilang di masabot nga panamit, wala man gyud didto akong kasing-kasing. Mosayo na lang ko ug tago sa akong lawak, tan-aw sa TV, dayon matulog.

Unsa na lang kaha no kung mabalhin ko ning lugara, tungod sa pagpang-empleyo? Adto na lang ko sa amerika. Didto sa may bukid bukid gamay, sa may probinsya sa 'Tate" unya mag drayber na lang ko. Mabiyaan man gyud nako ning akong pagka-accounting ba.

Bitaw, lingaw man sad ning larga-larga. Sa una, tungod sa trabaho nako sa audit, pa-picture dayon sa mga lugar nga bag-o lang nako maadtui. Sa Legaspi, sa Biliran, Iligan, Bohol, Tacloban, Guimaras, Catbalogan, Camotes, ug uban pa. Karon, murag lahi na. Mingawon gyud sa akoa akong asawa, labi na kay pirmi na ko larga. Ako pud mingawon.

6 comments:

Francesca said...

AW, i felt your kamingaw, lazarus.

Thats the price of travelling due to work. Family at the side muna.
Bawi ka na lang!pag holiday na!

Gypsy said...

Hehe. Lahi gyud ng minyo ba, di na gyud ka-kaag ug tarong!

tin-tin said...

nasa malate ka? malayo ako jan! hehehe. sad ka pa rin? :)

jho said...

asus! naghanap pa ako ng marunong mgcebuano dito sa office. Malate lang naintindihan ko... Malate ang office ko. :)

Anonymous said...

francesca, mingaw lagi uy! pero i know na babawi ako this weekend.

gypsy, lahi na gyud bitaw ning minyo. buti ka pa, pwede mag travel kahit saan.

tin-tin, pero sa paranaque ang workplace ko. layo nga dito eh.

jho, pasensya ka na ha. paminsan-minsan lang tong mga cebuano posts ko. awkward kasi pag tagalog ang post ko. he he.

Anonymous said...

Di ko naiintindihan pero pwede humula? Hehe.

Parang naka check-in ka ngayon sa Malate. Naghahanap ka a ng trabaho sa states? Kait driver? Madaming agency dyan kaya habang naghihitay matutulog ka muna o manonood ng TV?

Madami ka pang gusto puntahan kasama wife mo, yung mga lugar na nabanggit mo. Hehe . Me tumama ba?